YouTube views hmmmm?

Hi everyone!
I have an not ordinary question. I saw my blog pysznydesign have 836 views from youtube and maybe you guys know that someone tag me in some video ? It’s really intresting for me so I would like to know :D
Please let me know <3

Cześć wszystkim!
Mam niecodzienne pytanie. Zauważyłem że mój blog pysznydesign ma 836 wyświetleń z youtube i może wy wiecie czy ktoś mnie oznaczył w jakimś video  ? Jest to bardzo interesujące i chciałbym to wiedzieć :D
Dajcie mi znać <3

Comments

  1. Wiem tylko że w jednym ze swoich buildów mówiła o tobie Pandorama z SimsWeek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo za informacje :D Nie spodziewałem się przyznam szczerze :D

      Delete
  2. That is really fun the views are just amazing about 'hmmm'. It has now become trend to use this word in normal conversation and really i often use it too.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Apple Set !

Baltimore Kitchen *NEW SET*

Mimosa Bathroom set!