King Of Polish Roads - Fiat 126p

Long time I wanted to learn how to make cars to The Sims 3 I even made mesh, texturing and everything but in game it look like a big mess so I abonded this project and I forgot about it, few days ago I found that messy picture form TS3 and I rememeberd that I did something like that but I was thinking I will not recover TSRW file but it turns out that I've got that file on my cloud and no I can give you King Of Polsih Roads to The Sims 4! This car is most recognizable car in Poland. It was even my dads first car so that's mean a lot for me that I made it. It's only decoration version not functional one. I hope you like it and enjoy ^_^

Dawno temu zapragnąłem nauczyć się robić samochody do The Sims 3, zrobiłem nawet mesh, tekstury i wszytko ale niestety w grze samochód wygadał strasznie więc porzuciłem projekt i zapomniałem o nim, pare dni temu znalazłem zdjęcie projektu i przypomniałem sobie że zrobiłem coś takiego kiedyś ale myślałem że nie odzyskam już pliku TSRW ale okazało się że mam ten plik na swojej chmurze i teraz mogę wam dać King Of Polish Roads do The Sims 4! Samochód ten jest najbardziej rozpoznawalnym samochodem w Polsce. Był to nawet pierwszy samochód mojego taty więc dużo dla mnie znaczy to że go zrobiłem. Jest to tylko dekoracja nie funkcjonalny obiekt. Mam nadzieje że się podoba ^_^

Set contains:
- Fiat 126p (cost 30$)
Poly count ( High 7 793 / Low 3 137 )

Comments

  1. Zawaliste. Zrób jeszcze poloneza xD

    ReplyDelete
  2. Omg, that looks adorable! Would love to have one. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  3. To jest piękne, jesteś Wielki!

    ReplyDelete
  4. Jest może szansa, że zrobiłbyś takie auto (funkcjonalne) do The Sims 2? XDD Albo znasz kogoś kto by mógł? Bardzo mi zależy, hahah

    ReplyDelete
  5. haha! i remember my dad drove it! and was awsome! great job!

    ReplyDelete
  6. Czy potrzebujesz ściągnąć samochód z Ameryki? Nie wiesz jak to zrobić? Nasi specjaliści pozwolą Ci osiągnąć ten cel w kilka tygodni. Skontaktuj się z nami, daj nam znać! Sprawdź auta z usa import

    ReplyDelete
  7. Hej. można to pobrać? Bo jak wchodzę w link z pobraniem to wyskakuje mi adfly i każe nacisnąć "zezwalaj" na reklamie. Da się jakoś inaczej?

    ReplyDelete
  8. Link do pobrania nie działa. :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

False Creek Home *UPDATED DECEMBER PATCH*

Velvet Hanging Cloths *NEW SET*

Lilla Toddler Bedroom *NEW SET*